TakeTwo werkt al vele jaren samen met het Radboud Oncologie Fonds. Als zakenvriend helpen zij de stichting met het onderhoud van de website, het vervaardigen van nieuwsbrieven en andere drukwerkmerkmiddelen. Maar waarom geen speciale actie voor meer onderzoek naar kanker? Als ondernemer in deze regio betrekken zij graag andere ondernemers bij het goede werk van de onderzoekers van het Radboudumc. Zo kwamen zij op het idee van een blinde bieding op op de TakeTwo merkscan. De volledige opbrengst gaat naar het Radboud Oncologie Fonds. Doet u mee?

Hoe gaat dit in zijn werk?

  • Stuur voor 19 oktober een e-mail naar merkscan@taketwo.nl
  • Vermeld hierin het bedrag dat u biedt.
  • Elke organisatie mag één bod uitbrengen.
  • De bieding geschiedt blind. Het minimale bod is €800
  • Op 20 oktober maken zij bekend wie het meest geboden heeft (in overleg ook het bedrag).
  • Het Radboud Oncologie Fonds biedt als ANBI-stichting een donatieverzoek aan voor het geboden bedrag.
  • Daarna maken we een kennismakingsafspraak en gaan we de merkscan inplannen en uitvoeren.

Wat is een merkscan?

De TakeTwo merkscan is een analyse van uw bedrijf. Zij kijken naar de interne en externe communicatie en koppelen dit aan de visie van uw bedrijf. Vervolgens adviseren we ze hoe u (nog) beter kunt gaan communiceren. Dit doen ze aan de hand van een beknopt, overzichtelijk rapport. De marktwaarde van dit product hangt af van de grootte van de organisatie, maar begint op minimaal 800 euro.